Nog een paar dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Esther Mekelenkamp - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Esther Mekelenkamp - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Februari 2015 | Nederland, Zwolle

Het is nog maar een paar dagen voordat we vertrekken en de spanning begint te stijgen. Koffer inpakken, welke kleding neem ik mee, moet er nog iets worden gekocht... Het is allemaal meer werk dan je denkt.

Over een paar dagen vliegen we van Amsterdam naar Dubai, van Dubai naar Sydney en vanaf Sydney vliegen we naar onze eindbestemming: Christchurch. Een reis van ongeveer 29 uur, maar dan heb je ook wat. Gelukkig hoef ik niet alleen en gaan Keimpe, San en Rosalie mee.

Als we de jetlag hebben verwerkt, gaan we stage lopen op een basisschool in Christchurch. Keimpe en ik slapen bij Caroline en haar man Jonas. Naast het stage lopen willen we natuurlijk ook nog iets van het land zien.

Mijn volgende blog schrijf ik als ik aan de andere kant van de wereld, tussen de kiwi's zit. Ik heb er super veel zin in!

  • 12 Februari 2015 - 21:03

    Eric:

    Hi Esther......heel veel plezier en geniet van deze bijzondere reis. Pas goed op jezelf en ik zal met belangstelling je blog volgen.

  • 12 Februari 2015 - 21:21

    Ineke En Paul:

    Hoi Esther, geniet ervan de komende tijd! Zullen aan je denken en je blog volgen . Liefs Paul en Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Esther

Actief sinds 12 Feb. 2015
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 5257

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 25 Mei 2015

Stage in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: